Karpin ERP Çözümü
İşletmelerin ihtiyaç duydukları tüm iş süreçlerini entegre bir şekilde sağlayan ticari yazılım KARPİN, Üretimden Sevkiyata, Toptan ve Parekende satış kanallarında gerçekleşen satıştan satış sonrası hizmetlere kadar; bir perakendeci, toptancı ya da üretici firmanın gereksinim duyacağı tüm iş süreçlerini baştan sona kapsamaktadır. KARPİN, tüm iş süreçlerinin uçtan uca entegre bir yapıda yürütülmeleri sayesinde hataların önüne geçer, izlenebilirliği ve güvenle karar almayı sağlar, departmanlar arası etkileşimi sağlayarak kurumsal veri bütünlüğünü güçlendirir ve böylelikle firmaların kurumsal gelişim süreçlerini hızlandırır.
Finans
Finans, alıcı ve satıcı cari hesaplarının, bankanın, kredi kartlarının, çek ve senetlerin takibini ve kasa işlemlerini kapsar, nakit akışınızı yönetir. Ödeme ve tahsilat planı tanımları ise her tür ihtiyacınıza cevap verecek şekilde esnektir. Belirlenen limit ve kurallar çerçevesinde risk takibinizin yapılmasını sağlar. Bankalardaki ticari ve kredi hesaplarınızı, hesap türü seçerek kaydedebilir, bu hesaplara ait hareketleri yerel para birimi yanında dövizli olarak da izleyebilirsiniz. Kredi kartları ile ilgili banka hesaplarını tanımlayabilir, ilgili komisyonları girerek geri ödeme planları oluşturabilirsiniz. Kredi kartları ile yaptığınız satışlarla ilgili bankadan gelecek ödemeleri izleyebilirsiniz. Karpin in banka kredi takip özelliği, bankalardan aldığınız ticari kredileri etkin biçimde izlemenizi sağlar. Bu özellik ile hem teminat karşılığında, hem de teminatsız olarak aldığınız nakdi kredilerin takibini yapabilirsiniz. Kredi geri ödemesi, bakiye ve kalan borç durumunuzu her an güncel olarak görebilir, kredilerinizin geri ödemelerini planlayarak nakit akışınızı takip edebilirsiniz.
Satış ve Satınalma
Satınalma ve Satış Karpin ile bir siparişi sisteme girdiğinizde, sipariş ve teslimat için gerekli evrakların oluşturulmasından,malın faturalandırılmasına ve zamanında teslimat yapılmasına kadar tüm satış ve sevkiyat sürecini kontrol edebilirsiniz.Aldığınız sipariş miktarı elinizde bulunan miktardan fazla ise, otomatik karşı sipariş oluşturabilirsiniz.Satış koşullarınızı gerek sipariş, irsaliye ve fatura geneli için, gerekse bu belgelerde yer alan her malzeme için ayrı ayrı uygulayabilirsiniz.Ürün ve müşteri bazında istediğiniz sayıda ve istediğiniz para birimi üzerinden satış fiyatı tanımlayabilir, bu fiyatın hangi koşullarda geçerli olacağını parametrelerle belirleyebilirsiniz. Ayrıca Mağaza bazında fiyat tanımlayabilirsiniz. Satış fiyatlarını her malzeme/hizmet için tek tek ya da liste halinde oluşturabilir ve hangi tarihler arasında geçerli olacağını belirleyebilirsiniz. Satış fiyatlarınızı toplu olarak güncelleyebilirsiniz. Satıcı bazında satış hedeflerini belirleyebilir, satış performans ölçümünü sağlayabilirsiniz.Market Çözümleri ile Satınalma işlemlerinizi, sipariş aşamasından, malın teslim alınmasına ve fatura girişine kadar tüm aşamaları ile kontrol edebilirsiniz. Güncel ödemeleriniz gibi bilgilere hızlı şekilde erişebilir, aldığınız fiyat, indirim ve ödeme koşulları ile bu fiyat ve indirimlerin geçerlilik süreleri ile ilgili maliyetlerini de takip edebilirsiniz.
Stok
ERP Çözümleri ile anlık stoklarınızı, stok değer ve seviyelerinizi izleyerek yönetebilir,envanter maliyetlerinizi kontrol edebilirsiniz.Ürünlerinizin fotoğraflarını malzeme kartına ekleyebilir, ürün ile istediğiniz birimleri eşleştirebilir, her birime sınırsız sayıda barkod atayabilirsiniz. Maliyetlendirme işlemlerinizi ortalama, ağırlıklı ortalama, LIFO, FIFO ya da dönemsel ortalama değerleme yöntemlerinden istediğinizi kullanarak yapabilirsiniz. Ürünleri seri ve lot numaraları ile izleyebilirsiniz. Ürünler Renk,Beden ve Kavala Bilgilerini tanımlayabilirsiniz.Malzemelere uygulanan ÖTV ve telekomünikasyon hizmetlerinde geçerli olan özel iletişim vergisi için geçerli olacak ek vergileri özellikleri ile tanımlayarak fiş ve faturalarınızda uygulayabilirsiniz.
Muhasebe
Erp Çözümlerimiz size mevzuat gereklerine tam uyumlu çalışma olanağı sağlar. Standart hesap planı otomatik olarak oluşur.Hiyerarşik yapıya sahip hesap planı ile ana hesap altında yer alacak alt hesapları esnek bir yapıda istediğiniz şekilde tanımlayabilirsiniz. Muhasebeleştirme ile de diğer program bölümlerinde yaptığınız işlemler için muhasebede oluşması gereken fişlerin otomatik olarak oluşturulmasını sağlayabilirsiniz.Mali tablolarınızı tanımlayabilir ve yasal olarak alınması zorunlu tabloları yasaların öngördüğü ayrıntıda ve düzeyde alabilirsiniz. e-Beyanname özelliği ile vergilendirme döneminde mal ve hizmet alımları ile mal ve hizmet satışlarının bildirilmesinde kullanılan Form Ba ve Form Bs isimli bildirim formlarını elektronik ortamda verebilirsiniz.
Perakende
Hızlı ve kullanımı kolay, dokunmatik ekran destekli satış ekranı yardımıyla zamandan tasarruf sağlayan Business Perakende ile kasiyerin tek tuşla satış, iade, kampanya, servis ve raporlama gibi her bir uygulamayı aynı ekrandan yönetebilmesi sağlanır. Arka ofis uygulamalarıyla ise taksitli satış ve vade farkı, mağaza performans raporlamaları, analiz, mal kabul ve onaylama, banka ve kasa işlemleri pratik bir şekilde gerçekleştirilebilir.
İnsan Kaynakları
Entegre çalışabilen İNSAN KAYNAKLARI Sosyal Güvenlik Kurumu?na bağlı çalışanların (4-a) tüm mevzuat ihtiyaçlarını tam olarak karşılar. Tüm işletmelerin ve mevsimlik işçi çalıştıran firmaların sicil ve ücret yönetimi konusundaki gereksinimlerine esnek ve kolay kullanımı ile cevap verir. Bordro işlemlerinin, yasal prosedürlerin ve raporların otomasyonu mevzuat bilgisi gerekliliğini minimize ederek iş gücü tasarrufu sağlar.
Market
Entegre çalışabilen Market Modülü, Piyasada mevcut Tüm Yazarkasa,Pos ve terazilere bilgi gönderebilme Yazarkasa ve Pos Kasalardan Satış Çekme imkanı sağlar. Tek Ekrandan Yeni Stok tanımlama ve Stok Listelerinden Toplu Fiyat değiştirme imkanı ve Değişen ve Yeni oluşan Kart bilgilerini kontrol edebilme imkanı sağlar. Seçimli olarak veya Yeni Açılan kartlar ile Fiyatı Değişen Kartlardan Barkod Yazıcılara Etiket Yazdırma kolaylığı vardır. Hızlı Etiket yazdırma fonksiyonu ile barkod bilgisi okutulan veya seçilen ürüne direkt tanımlı olan yazıcıdan yazıcı çıktısı alarak iş gücü ve zaman tasarrufu sağlar.
El Terminali Uygulamaları
? Sayımlar ofis depoları ve müşteri depolarında mobil el terminali üzerinde adet veya lot bazında girilerek sayım fişleri oluşturulur.Girilen sayıma ait sonuç mobil el terminalinde anında listelenerek azami kontrol sağlanır.
? Mobil mal kabul uygulamaları süreç akış kuralına bağlı olarak çalışır. Toptan alış veya konsinye alışlar mobil el terminalleri ile verilen sipariş kontrolü yapılarak veya verilen sipariş entegrasyonuna bakılmadan girilebilir.
? Mal kabul ve sevkiyat işlemleri adet veya lot barkodu okutarak gerçekleştirilebilir. Böylece sevkiyatlarda hız ve pratiklik sağlanır.
? Merkezden mağazalara yapılan sevkiyatlar mağazada mobil el terminalleri ile onaylanır. Aynı şekilde mağazalar arası transferler ve mağazalardan merkeze iadeler de mobil el terminalleri ile onaylanarak ürünün hareketleri anlık olarak izlenebilir.
? Sevkiyat süreç akış kuralına bağlı olarak, mobil el terminali üzerinde ürün toplama ve paketleme, oluşan paketlerin sevkiyatı, irsaliye ve faturalama işlemleri gerçekleştirilir.
? Mobil cihaz üzerinden ürün sorgulama yapılabilir.
Raporlama
Barkod Yazılımevi bambaşka bir raporlama aracı sunuyor. İnteraktif raporlama imkanı veren bu araç sayesinde raporlarınızı tasarlayın, kaydedin, tasarım kriterlerinizi tekrar tekrar kullanın. Ayrıca raporlarınızı tabloya alın, gruplayın ve ara toplamlar alın. Kısacası raporlama aracı ile raporlar üzerinde tam kontrol sağlayın.
Yönetici Konsolu
Yönetici Konsolu, firmanız ile ilgili genel durumu ekranınıza getiriyor.Kasanızda ne kadar paranız var? Ne kadar ödeme yapacaksınız? En çok sattığınız ürünler neler? En çok kime satış yaptınız? Şirket Karlılığınız nedir ? Gelir Tablosu nasıl gerçekleşti? Artık Yönetici Konsolu sayesinde, rapor almadan da tüm bu bilgileri görebilirsiniz.